APIFITO-VIT Фуражна добавка 500 мл

Рейтинг: 5.00/5 (5 гласували)
APIFITO-VITРазтвор на базата на растителни екстракти за приложение при изкуствено хранене на пчелите Действие: 1. Чрез богатството от активни съставки, извлечени от използваните лечебни растения, продуктът има: - тонизиращи свойства и стимуланти, допринасящи за по-доброто развитие на пчелните семейства; - благоприятно действие върху организма като цяло и върху храносмилателния тракт, по-специално чрез стимулиращия ефект върху активността на ензимите, отговорни за храносмилането; - стимулиращ и укрепващ ефект върху имунната система на пчелите; 2. Водоразтворимият витаминен комплекс допринася за оптимизиране на цялостния метаболизъм на пчелното семейство чрез: - участие в метаболизма на въглехидратите, протеините и липидите, осигурявайки производството на клетъчна енергия и синтеза на специфични вещества, необходими за организма (аминокиселини, невротрансмитери, хормони и др.); - стимулиране на овогенезата, секреция на ливадата, иницииране и растеж на породата; - развитието на сложни имунни процеси, както на индивидуално ниво, така и на ниво пчелно семейство. 3. Продуктът увеличава вкусовите качества на твърдата или течната изкуствена храна, засилвайки стимулиращия ефект на изкуствената храна и по този начин допринася за по-добро поглъщане; Предназначение:Разтворът на базата на растителни екстракти Apifito-Vit се препоръчва за стимулиране развитието на пчелни семейства, когато естествената паша е ниска или липсва (особено в началото на пролетта и есента), при храносмилателни разстройства, като помощно средство при инфекциозни и паразитни болести (нозематоза, вароатоза). Производител:Изследователскиинститут заразвитие на пчеларството в Букурещ, Румъния

Други продукти от тази категория: